Eigenlijk doe ik geen revisies meer maar voor een goede vriend heb ik een revisie op zijn Philips FA960 uitgevoerd.
De versterker had vooral problemen met de keuze toetsen en ik had nog een print van de revisie switch board van Duncan Verheijde liggen welke ik heb opgebouwd en in de FA960 geplaatst.
Omdat ik dacht de fusible weerstand van 22 Ohm nog te hebben liggen heb ik deze niet mee besteld bij Mouser.
Helaas heb ik deze weerstanden niet meer liggen aangezien ik vele componenten weg heb gedaan omdat ik er niets meer mee deed.
De versterker is inmiddels van bijna alle nieuwe elco's voorzien echter om de versterker later deze week te testen heb ik een fusible metaalfilm weerstand van 22 Ohm 1/3 Watt nodig. De weerstand komt op de voedingsprint in de plaats van R808 en moet het nieuwe switchboard gaan voeden.
Helaas heb ik helemaal geen weerstanden meer liggen en bestellen gaat me voor 5 weerstanden €20,- verzendkosten kosten wat me wat te gortig is.
Wie kan me helpen aan een fusible metaalfilm weerstand van 22 Ohm 1/3 Watt (330mW), de onkosten worden uiteraard vergoed.
Alvast bedankt.
Mvg, Yde
Edit:
Na eens goed zoeken heb ik inmiddels de weerstand gevonden, deze lag op een plek waar ik hem niet verwachte samen met genoeg componenten om nog een revisie Switchboard op te bouwen.
Nu nog wachten op een 2 tal elco's welke in de nabestelling zitten