Met de aankomende opening van de showroom in aantocht, doorkruisen Rinaldo, Karin en ik het hele magazijn op zoek naar pareltjes. Zo wist ik dat ik twee of drie sets DSS940 had staan en die verdienen het natuurlijk om weer in volle glorie te worden hersteld. Vol goede moed een aantal sets randjes besteld bij huisleverancier Audiofriends en zondagmiddag alle drivertjes van een nieuw randje voorzien. Vanochtend op het werk alle boxjes er maar eens bij gezocht en wat schetst mijn verbazing, twee exemplaren blijken dat experimentele kastjes uit Leuven of Dendermonde te zijn waarin een Dolby Prologic decoder is gebouwd in plaats van de standaard DSS processor print. Vaag begon me iets te dagen maar ik heb geen idee van wie ik ze heb of wat het verhaal erachter precies is. Maar lang leve Facebook, al snel bleek dat er nog wel meer van deze dingen circuleren.
Paar fotootjes voor de beeldvorming. Ik kan er voor de winkel niet zoveel mee want, niet origineel, maar wellicht wordt een DSS liefhebber hier blij van? Ze staan zaterdag in de winkel voor wie interesse heeft. Mochten zich voor die tijd twee originele achterkantjes melden dan is het probleem ook opgelost en gaan alleen deze experimentele versterkers de verkoop in.
DSS940 Pro Logic
Moderator: Moderators